یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

 

بر اساس تحقيق جديدي پنل پيامك كه موسسه پنل پيامك ميلوارد براون ديجيتال (فعال در زمينه بازاريابي ديجيتال و ارتباط الكترونيك با مشتريان) انجام داده، پنل پيامك بيشتر مصرف‌كنندگان سراسر جهان از ارتباط متني با شركت‌ها استقبال مي‌كنند. اين ارتباط هم مي‌تواند به شكل پنل پيامك دريافت اطلاعات و  پنل اس ام اس هم تعامل دوطرفه با آنها باشد. آنها حتي تمايل دارند داده‌هاي شخصي خود (مانند موقعيت جغرافيايي) را در پنل اس ام اس اختيار شركت‌ها قرار دهند تا محصولات و خدمات شخصي‌سازي‌شده‌اي دريافت كنند. علاوه‌بر آن، بسياري از پنل اس ام اس افراد، پيامك را به ساير كانال‌هاي بازاريابي مانند تبليغات ويدئويي، بنرها و ايميل ترجيح مي‌دهند. از پيامك مي‌توان به‌منظورهاي مختلفي استفاده كرد اما بيشتر استفاده آن در كسب‌وكارها و ارتباط با پنل پيامك مشتريان، ارسال پيام‌هاي آني است. گفته مي‌شود حدود 90 درصد از پيام‌هاي ارسالي در 3 دقيقه نخست خوانده مي‌شوند. به  پنل اس ام اس همين دليل است كه به‌عنوان مثال، بسياري از رستوران‌هاي جهان با پيامك به مشتري خود اطلاع مي‌دهند پنل پيامك كه غذايشان پنل اس ام اس آماده است. در برخي موارد هم مشتريان از كسب‌وكارها مي‌خواهند كه مثلا با شروع يك طرح تخفيف يا رسيدن محموله جديد اجناس، آنها را بلافاصله خبر كنند.با اين حال، بايد به فوري بودن و اهميت اين پيام‌ها پنل  پيامك توجه كرد. هرچه پيام‌هاي كمتري براي مشتريان ارسال شود، بهتر است! زمان ارسال اين پنل اس ام اس پيامك‌ها و تكرار آنها هم پنل پيامك بايد مدنظر باشد. پيام‌هاي بسيار كوتاه و منسجم (و شايد به همراه يك لينك براي اطلاعات بيشتر) زمان كمتري از مشتري شما خواهد گرفت. در نهايت، به‌عنوان حق مشتري، پنل اس ام اس راحت‌ترين راه را براي لغو كردن خدمت پنل پيامك اطلاع‌رساني خود به او ارائه دهيد تا مجبور نشوند از پنل اس ام اس ابزارهاي نظارتي و محدوديت‌ساز استفاده كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.