یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

 

زماني بود كه خط تلفن پنل پيامك ، لازمه هر خانه و هر پنل اس ام اس كسب‌وكاري به حساب پنل اس ام اس مي‌آمد. بيشتر ارتباطات به صورت تلفني و با تماس پنل پيامك با شماره فرد صورت مي‌گرفت. اما امروز، پنل اس ام اس حتي اگر در خانه و شركتي خط تلفن وجود نداشته باشد، چندان تعجب ندارد. با گسترش موبايل و خدمات پنل اس ام اس ارائه شده آنها، به تدريج تلفن از دايره راه‌هاي ارتباطي اوليه خارج پنل پيامك شد. ويژگي موبايل، در دسترس بودن دائمي آن و سهولت استفاده بود. در اين حالت، فرد مجبور نبود كه براي تماس با مخاطب خود زحمت زيادي به خرج دهد و معمولا مي‌توانست به سرعت با آنها ارتباط برقرار كند. اما پيشرفت پنل پيامك ساير امكانات پنل اس ام اس گوشي‌هاي هوشمند باعث شد تا تعداد تماس‌ها هم كاهش يابد؛ پيشرفت‌هايي كه از امكان فرستادن پيام متني (پيامك) شروع شد و در نهايت به تماس صوتي و تماس تصويري رسيد. اين تغييرات، محيط پنل پيامك كسب‌وكار و بازاريابي را هم به شدت دستخوش تغيير كرده و خواهد كرد. اكنون مي‌توان كسب‌وكارهاي فراواني را مشاهده كرد كه روش‌هاي پنل پيامك سنتي انجام كارها را كنار گذاشته‌اند و از ابزارهاي جديد استفاده بيشتري پنل پيامك مي‌كنند. دليل اين موضوع، گسترش گوشي‌هاي هوشمند و ساير ابزارهاي ارتباط آني است. به عنوان مثال، براساس پنل اس ام اس برآوردها، تعداد سيم‌كارت‌هاي موجود در ايران حتي از جمعيت كشور هم بيشتر بوده و تعداد گوشي‌هاي هوشمند هم پنل پيامك نزديك به 50 ميليون دستگاه است. ابزارهاي مختلف اين گوشي‌ها و برنامه‌هاي پنل اس ام اس كاربردي‌شان هم راه ارتباط را آسان‌تر ساخته است؛ تا حدي كه ارتباط آنلاين با همكاران پنل اس ام اس و مشتريان در بسياري از كسب‌وكارها رواج يافته است. پنل پيامك يك بازارياب مواد غذايي، امروزه مي‌تواند به صورت آنلاين پنل اس ام اس از وضعيت انبار شركت مطلع شود و درخواست‌هاي مشتريان را به سرعت به دست آنها برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.